Pusulasız gemi - şiir

 


Zaman durmuş gibi sanki,

Seni beklediğim zamanlarda dakikalar yerinde sayıyor,

Saatlerin ömrü tükenmiş gibi, 

Ben hep aynı anda sıkışıp kaldım, 

Hep aynı sensizliği gösteriyor haritalar,

Yolların, yılların bir önemi yok, 

Her köşe başı aslında başlangıç, 

Her sokak aslında bir şiirin sonu, 

Şiirlerle dolduruyorum bir şehri, 


Koca bir hayat yerinde sayıyor, 

Ben adını sayıklıyorum kabuslar içinde, 

Sen kokuyor diye uyanmak istemiyorum, 

Bitsin diye bekliyorum, sensiz bir hayat yalanlar üzerine kurulu, 

Durmus bir zamanda ilerlemeye çalışıyorum, 

Hayatı bükerek mesafeler aşıyorum, 

Ben yürüyemiyorum, yollar bitmiyor, 

Bir ışık görüyorum ileride, kaçıp duruyor benden, 

Hayalin cikmazlarin tam merkezinde, 


Pusulası kırılan bir gemi gibi sürükleniyorum bir kabustan ötekine, 

Sana giden yollar düşmanlarla çevrili, 

Sözlerim yeterli gelmiyor, şiirlerim yangınlara komşu, 

Ben tam ortasındayım alevlerin, 

Biliyorum duymuyorsun beni,

Adını sayıklayan cümleleri, sensizlikte kanayan satırları bilmiyorsun, 

Kırdığım kelimelerden bihaber uzaklaşıyorsun, 


Seni günler gelmiyor, saatleri kırmak geri çevmeye yetmiyor zamanı, 

Kendimi kırmak yetmiyor sana, 

Oluk oluk kanıyorum kaldırımlarda, 

Sen gözlerinde yıldızları saklarsan ben kör olurum, 

Sen duymazsan susar tüm şarkılar, 

Seni anlatmayan her kelimeyi saplıyorum yüreğime, 

Sensizlik düşmanım oluyor, kaplıyor geceleri, 

Seni satır aralarında arıyorum gelmiyorsun, 

Bu kaçıncı yangın, kaçıncı şiir, kaçıncı yalnızlık canımı almak isteyen... 


0/Post a Comment/Comments