Gözlerime bak - siir

 


Çok bilinmeyenli bir denklemin içinde,

Sıfırla çarpılarak atmayı bekliyorum,

Yokluğun sonu oluyor şiirlerin,

Ellerimde küle dönüyor sayfalar,

Ben şimdi senli cümlelerin bitimindeyim,

Geleceğine dair yalanlarla kandırıyorum kendimi,

Yalanlarda umutlar yeşermiyor, bile bile kandırıyorum kendimi,

Sen başka bir yerde uyuyorsun yangınlardan bihaber,


Koca bir geçmişi yaktığım doğru,

Sensiz bir hayatı yıktığım dogru,

Yasanmışlığın idam fermanı ellerimde,

Mavi ile sarıyorum hayallerini,

Yeşile boyuyorum düşlerini, 

Yolları tırnaklarımla kazıyorum, bul diye beni,

Şiirler döşüyorum kaldırımlara,

Aramızdaki herkes uzaklarda şimdi,

Yıldız tozları dökülüyor gözlerinden, sen ağlıyorsun, 


Sensizlik ile sensizlik arasında fark kalmadı,

İkisi de cümlelerimin peşinde,

Al şimdi canımı, kabuslar ruhumu kaplamadan,

Sen bir yerde uyuyorsun, Depremler oluyor yüreğimde,

Gelirsin diye yaptıklarım parçalanıyor,

Şiirler boyunca haykırıyorum adını,

Sen duymuyorsun, bilmiyorsun,


Şarkıyı değiştirmeyin, notalarda asıyorum umutlarımı,

Kırık parmaklarım kelimenin arasında seni arıyor,

Bir yara var içimde, sensizlik deşiyor bedenimi,

Unut şimdi beni  yapabiliyorsan sök al kalbimi,

Yak bütün şiirleri, yak şimdi beni,

At beni unutulmuş bir sokağa,


Yık şimdi bütün duvarları, parçala karşına çıkanları,

Ben seni saklıyorum şiirlerin içinde,

Kelimelerin anlamını kaybettiği yerde bekliyorum, 

Tut şimdi ellerimi cümleler kuralım,

Şairleri öldürüyorlar, tut şimdi beni,

Gözlerime bak, aramızda şiirden yollar olsun,

Sevmek ne kadar da eksik şimdi, ben ne kadar da eksiğim,

Gözlerime bak oku anlatamadıklarımı,

Gel şimdi yoksa hüsrana çıkacak tüm yolların sonu 

0/Post a Comment/Comments