Siyah bir şiir - siir

 


Çıkmaz isminde bir sokak,

Düğüm düğüm tüm yollar, şehirler karmakarışık,

Satır satır aradım seni, her kelimenin altına baktım,

Kaybolmuş gibiyim, isimlerin önemi kalmadı, 

Güneş gözlerinde doğuyor, burası hep karanlık,

Yaptığım köprüleri yıktım hep, yaktım, parçaladım, 

Sen susuyorsun, gerçek anlamını kaybediyor, 


Ben kimim şimdi? 

Kayıplarım defterlere sığmıyor artık, 

Kabuslar her yerde, bağırıyorlar,

Ben önümü görmekten aciz, yollar tuzak kaplı, 

Silip attım geçmişi, söküp aldım sensiz her cümleyi, 

Ellerim hayallerimin kanı ile kaplı,

Sensizlikte bitmek istemiyorum, 

Bir kabus sensizlik, uyanmak istiyorum, 


Sorular cevaplardan kaçıyor, 

Ben bilinmezlik çukurunda yıkık bir sandal, 

Sen aradığım bir durak, bulamadığım bir şarkı, 

Biliyor musun fazla bile eksik şimdi, 

Zaman çok anlamsız, sesler gelmeyeceğini söylüyor, 

Ben katili oluyorum bu şiirin, bileklerimde kelepçeler, 

Söyleyemediklerim boğuyor beni, 


Sensiz bir hayat çok anlamsız, çok saçma, 

Tüm çiçekler soldu, tüm renkler eridi, 

Sen hiç kayboldun mu gecede, gölgen terk etti mi seni, 

Biliyor musun sensizliği, depremleri, savaşları, umut soykırımını, 

Parçalanmış yollardan geçtim, seni getirir diye şiirler yıktım,

Kanım mürekkebim oldu, yalnızlık çıktı falımda, 

Sen gel şimdi, saklandığın kelimelerin arasından çık artık, 

Başka siyah bir şiir yazmak istemiyorum, gel renklerim ol şimdi


4/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Yalnızlık ömür boyu ve sadık emin ol...Kimse gelmez...Gittiğin emek verdiğinse gider...Takma kafanı...İnsan en çok kendini kendi konforunu egolarını sever...Sense sevildiğini oysa sevdiğini zanneder...Kimse gelmeyecek gelse de gidecek ya da sen terkedeceksin...ÜZGÜNÜM...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Yalnızlık ömür boyu evet ama bir çıkışı olmalı bu yalnızlığın. Gidenler gitsin bence zaten hep gittiler önemli olan gitmeyecek olanı bulmak. Bu yüzden zor zaten bulmak, ümidimi hiçbir zaman kaybetmedim ama. Bu yüzden biraz kapalıyım insanlara, biraz kendimleyim, biraz biraz işte bekliyorum. Belki bir gün yazılarımı okur ve kendini bulur ve gelir sonra hiç gitmez. Hep kal sen buralarda, şiir konuşuruz seninle.
Adsız dedi ki…
Hiç gelmediyse zaten ümit etmen mantıklı belki de...Hiç denk gelmediysen bir de...Belki de bir yerlerde zamanını bekliyordur...Bir de şu var bazı yaşanmışlıkların üzerine yeni bir şey yaşamak umut etmek de zorluyor insanı bence...Ya günlük ,ya haftalık, ya aylık oluyor...Azalıyorsun zamanla tükeniyorsun biraz da...Son olarak beklemek de bencilce bir eylem bence...Egosal da diyebiliriz...Herhalde insan zamanla yorulup köşesine çekiliyor gelirse gelir gelmezse de zaten ben arayışla yorulmam:)
Oğuz Marangoz dedi ki…
Aynı benim durumum o çünkü aramakla bulunmuyor ve ben aramaktan yoruldum. Yanilmaktan da yoruldum bu yüzden beklemek güzel bence. Her giden giderken bir parça alıyor senden ve bir süre sonra alınacak pek bir şey kalmıyor ve kalanları saklamak istiyorsun. Biraz durmak istiyorum, sessizlik daha güzel geliyor şu sıralar. Bir zamandan sonra sıradan şeyleri istemiyor insan. Ya o ya da hiçkimse. Tabi bu noktada bir sorun var tanımasam nasıl bulacağına dair işte hiçbir fikrim yok :) kader, Kısmet diyoruz artik :) beklemek güzel ama iki kişi aynı anda bekliyorsa sıkıntı büyük