Kaybolan yollar - şiir

 


Yolumu kaybettim ben,

Çıkmaz sokakların arasında kendimi kaybettim,

Bu sokağı geç şimdi, bu durak anlamsız,

Bu yol yanlış, bu şehir eksik, bu dünya boş,

Ben gitmekten yoruldum, ben durmak istiyorum,

Ben bitmekten yoruldum artık, en sonundayım şimdi hayatın,


Tüm duraklar yıktım , tüm rayları söktüm, 

Hiç yolcusu yok trenlerin, yalnızlık taşıyan gemiler var,

Gidelim şimdi, her şey arkamızda kalsın,

Yıldızları bosver, bu sokaklar bize göre değil,

Başka bir hayata gidelim, ser gözlerini gökyüzüne, yoksa ben kaybolurum, 

Cümleler kurşuna dizilmesin, şairler ölmesin artık,

Kelimerin katil olmadığı bir yer seç, pılımızı pırtımızı bırakalım,


Bomboş bir şehir uzanıyor, 

Her köşe yalnızlık kokuyor, her yerde sensizlik,

Her yer gece şimdi, günlerden Perşembe,

Günlerden dün, bugün yarın, ben neresindeyim zamanın bilmiyorum,

Bu şiirin sonu nereye çıkacak, kaç hece kaldı aramızda,

Kaç satır daha dökülecek yaşlar, ben artık sensiz bir hayatı istemiyorum,


Yolumu kaybettim ben, sensiz bir sokakta, 

Sensiz bir şehir alevlere teslim, kimse kalmadı artık, 

Hayaller olsun dört bir yanda, cümlelerde sen, şiirlerde sen, 

Gelsen mesela şimdi, yarın çok geç, şimdi gel, bu cümlenin bitiminde gel,

Yoksa şiirler yanmaya, umutlar ölmeye devam edecek,

Gel bir gül ek yüreğime bahar zaten gelir seninle 

4/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Gelir artık bu cümlelere dayanamaz sanırım:)
Oğuz Marangoz dedi ki…
Tabi canım gelirmiş ama köprüde trafik varmış ondan gelememiş hep. Sonra malum sokağa çıkma kısıtlaması falan. :))
Adsız dedi ki…
Gelmesi için uygun koşulları bekliyorsa ... Biz de bu bakış açısıyla ümit bitmez ki ama ... Belki çok yoğundur sana istediği gibi sevgisini , ilgisini yansıtamayacağından uygun zamanı yeri kolluyordur:))
Oğuz Marangoz dedi ki…
Bence en uygun koşul şu anda var :) Ümit hiç bitmiyor zaten bazen azalıyor sonra tekrar artıyor. Belki öyle ama zaman boşa geçip gidiyor gelse ve ben varım, artık geldim dese fena olmaz mı? Uygun zamana inanmıyorum ben uygun yerde aynı şekilde. En uygun zaman şimdi, en uygun yer de burası (kalbini işaret ederek) :))