Cevapsız sorular - şiir

 


Yanlış sorulara doğru cevaplar arıyoruz, 

Yalanlardan yapılmış binalar var, 

İplerinden kurtulamamış kuklalar var, 

Gerçek sahtenin esiri şimdi, 

Çiçekler kurudu, yapraklar soldu, renkler terk etti şehri, 

Ben kuru bir çölde yağmuru bekliyorum, 

Ben koca bir sensizlikte bir umudu kovalıyorum, 


Güvendiğim dağlar yıkıldı, inandığım maskeler yüzlerinde asılı, 

Kırık kalbimi bantla yapıştırıyorum, 

Bir gün gelirsin diye bekliyorum, 

Koca bir dünya yıkılıyor, enkazın altında ben, 

Gözlerin yıldızlara benziyor, ben yolumu kaybettim, 

Buzullar her yerde ve ben bir şiir atıyorum ateşe, 


Cevaplar sorulardan kaçıyor, sorular yalan kokuyor, 

Denizler batık gemi dolu, yıkılan hayal dolu, 

Bir ses bekliyorum sadece, bir ışık, bir nefes, 

Günlerden Perşembe, benim bittiğim, senin gelmediğin, 

Şarkılar ihanet gibi, kelimeler katil, 

Ben sensiz bir cümle bile kurmak istemiyorum, 


Ben silahı olmayan bir düşman, bir iç savaş var, 

Sana benzemeyen bir hayatı istemiyorum, 

Sen bir yerde ağlıyorsun, gözlerim sular altında, 

Satır aralarında hayallerini arıyorum, 

Bu sensizlik çok fazla, ben yürüyemiyorum, 

Hayallerim cinayet kurbanı, umutlarım can çekişiyor, 

Bir şiirde gel şimdi, güneşe doğması için bir sebep daha verelim



2/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Lütfen hayallerden kurtul çünkü gerçek daha yaşanılası daha hissedilesi...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Ben her iki tarafta olmayı tercih ediyorum. Gerçek hiçbir zaman yetmedi bana bu yüzden yazı var zaten