Silahsız savaşçı - siir


Bitmeyen yalnızlıklar var, yalnız kumrular, yalnız şarkılar,

Yağmur yağıyor, saat bilmem kaç,

İçimde bitirdiğim isyanlar var, beni duyan kimse yok,

Yoklarda varları arıyorum, sensiz hayatımı seninle kapılıyorum,

Ben neredeyim, zamanın hangi bölümdeyim bilmiyorum,

Bir şarkı çalıyor, bir çocuk ağlıyor,


Son çıkışı geçeli çok oldu,

Kaçamak bakışlar, yalan sözler artık bitti,

Siyah bir çölde seni arıyorum,

Benden baska misafiri yok yüreğimin,

Tüm şehirler boş şimdi, gidenler bile gitti,

Bitmeyenler bile bitti, yalanlarınızı alın sizin olsun,

Gerçekleriniz çok saçma, hayallerden evler yapıyorum,


Zaman kaç şimdi, hangi ayrılığı gösteriyor saatler, 

Seni anlatmayan şarkılar kadar anlamsız, 

Senin olmadığın şiirler kadar boş, 

Ölmeye mahkum cümleler kuruyorum, yaşasınlar diye, 

Beni senden alan herkese düşmanım, 

Aramızdaki yolların canı cehenneme,

Iki olamayan birler boşuna, 


Geri dönüşü olmayan yollar var, 

Kalplerini kaybetmiş insanlar var, 

Sevmeden olmuyor, görmeden yapılamıyor, 

Bir şiir bekliyorum içinde sen olan, 

Bir Hayal bekliyorum içinde gözlerin olan, 

Yağmur yağmasın artık, dayanamıyorum,

Seni mutsuz eden hayatı yakmak istiyorum, 

Ben silahsız bir savaşçı, ben gözü kara bir korkak, 


Gel şimdi, bir şiirin bitmesini bekleme, 

Kumlar tükenmeden gel, 

Yuva bilelim oldugun yeri, 

Bir cümlenin sonunda oturalım, 

Adı aşk olsun tüm şiirlerin, adı sen olsun,

Yazdigim her cümle kadar kal yanımda, 

Veya tüm satırları al git, şimdi, sen yeterki gel, 

İstersen al beni yanına istersen at beni sensiz bir çukura 







0/Post a Comment/Comments