Gel şimdi - şiir





Son çıkışı geçeli çok oldu,

Yürüdüğüm yollar, hep yalnız,

Her ağaç kurudu, her çiçek soldu,

Boş duraklar var, asla gelmeyen trenler,

Hayalleri şemsiye yaptım, yalan yağmurlarda,

Gerçek olmasın, gerçekler çok acı, 

Gözlerim kapalı, sensiz bir hayatı görmek istemiyorum, 


Sonu yalnızlık, bir yol var, 

Çıkışı yok artık hayatın, kaçmak ne kadarda boşuna, 

Bir hayatı ardımda bıraktım, sırtımda yırtık bir bohça, hayallerim eksiliyor her an, 

Ben olarak geliyorum sana, düşlerim var, hayallerim, şiirlerim, 

Cümlelerinden yaptığım yollar yıkıldı, 

Yeniden yazalım şimdi, tüm yolları, tüm satırları, 


Ne hayaller ne rüyalar alıyor, ben nerede olduğumu bilmiyorum, 

Çıkmaz sokaklarla dolu hayat, her başlangıç biraz daha eksik, 

Gel tamamlanalim şimdi, yeşile boyayalim gökyüzünü, 

Sokak sokak ezberlemek istiyorum kalbini, 

Her bir anı kazı şimdi bana, 


Sen bir yerlerde, ben başka bir yerlerde, 

Sana çıkmayan her yol düşmanım, 

Olasılıklara inanmıyorum, ihtimaller palavra, 

Canın yanıyor, yapabileceğim bir şey yok,

Ağlıyorsun, buraya şiir yağıyor, ben sırılsıklam, 

Canın yanıyor, ben yakıyorum hayatı, şehirler paramparça, 

Bir yıldız arıyorum, gözlerinde ormanlar saklı, 


Gel bir ışık yakalım, karanlığı aydınlatsın, 

Yaralarına merhem olacağım, gece güneş yapacağım, 

Her yer orman olur, her yer yeşil, hep çiçekler, 

Gel şimdi, bırak geçmişi, kat kendini bana, 

Bir olalım, tek olalım, cümleler kadar çok olalım, 

Daha çok zaman var, kuralları boş ver, 

Gel, renkler gelsin seninle, yoksa hep siyah, yoksa hep gece,

Gel güneş hep bizim için doğsun, 


0/Post a Comment/Comments