Mor - siir

 


Bakın güneş doğmuyor yine,

Çiçeklerden falan bahsetmeyin bana,

Güneşten, gökkuşağından da bahsetmeyin,

Bulutlardan, renklerden, kuşlardan, kedilerden,

Moru anlatın bana, gözlerindeki yıldızları,

Siyah beyaz bir şiir olmak istiyorum,

Her gece, her an,


Adını herkese sormak istiyorum,

Her yere yazmak istiyorum seni,

Bir şiir yazmalıyım ben, gözlerinle başlayan,

Gezegenler birleşmeli şimdi, mesafeleri silmeliyiz artık,

Seni bana getirmeyen yolların canı cehenneme,

Beni sana götürmeyen yollar gereksiz,


İpten bir köprü yapmak gerek hayalleri birleştiren,

Bırakırsan beni düşerim şimdi,

Dökülürüm gözlerinden aşağıya,

Ben tutsak, ben esir, ben çaresiz,

Sen şiirler, şarkılar, umutlar,

İkimizi anlatan cümleler kurmaktan korkuyorum artık,


Sen uzun bir şiir, ben kelimeler arası bir boşluk,

Gel desem gelir miydin?

Bir şarkı çalıyor yine, seni anlatıyor,

Ben söyleyemediğim kelimelerden köprüler yapıyorum,

Yeni lisanslar bulmak gerek şimdi,

Başka türlü olmaz, anlatamam, 

Gözlerin olmadan yazamam ben,


İnancım kalmadı artık masallara,

İçimde bir iç savaş var benim, 

Söyleyemediklerim boğazımı kesiyor, 

Nefes alamıyorum, tut ellerimden şimdi, 

Bak zaman geçiyor, zaman çok saçma, inanmıyorum sensiz geçen günlere, 

Kabus şimdi, zaman, sensiz, geçen, kelimeler bile karıştı, 

Ben uyanmak istiyorum artık, tut ellerimden, 

Bu şiir sen gelmeden bitmesin, çabuk ol, kelimeler katilim olacak yakında.. 


0/Post a Comment/Comments