mezarlık

Mezarlığım kimilerine çok dağınık geliyor, kimilerine ise fazla karanlık. Mezarlık olmasndan kaynaklanıyor ikiside. Anlattıklarımın hep yitirdiğim düşlerim olması ile doğrudan alakalı. Yoksa bende biliyorum pasparlak sayfalar yapmayı. Ancak burası bir mezarlık.Burası benim düşlerimin mezarlığı. Tüm ölü hayallerimi buray gömüyorum. Arada onlara bakıp ağlaamak için açıldı burası. Gelecekte ne güzel hayallerdi diyebilmek çin hep. Söylediğim gibi bir çok ölü düşün yatıyor bu satırlarda. Bu yüzden bastığınız yere dikkat edin, altınızda kim bilir neler vardır. Ayrıca can çekişen düşlerimi anlatıyorum. Onların zaanla nasıl öldüğünü göstermek için. Evet şimdiye kadar bir çok hayalimin küle dönüştüğünü gördüm. Evet burada okuduklarınız ya ölü ya da can çekişen umutlarım.

Henüz ölü olmayan düşlerimi anlatıyorum size. Başka insanlarla belki başka olaylarla olan umutlarım hepsi ama biliyorum ki o umutlar gerçekleşmeyecek. Ve sahip olduğum ne varsa kara toprağın içine gidecek. Bu yüzden mezarlık burası. Bu yüzden bir tek çiçek bile önemli burada. Size anlattığım her şeyin hayatımdan kaybolacağını düşününün. Bir süredir ondan bahsediyorum mesela ama o da gidecek. Gerçek olamadan kaybolacak hayatımdan. Hayallerim de onun gidişinden bir süre sonra toprağa karışacak. Sonra başka hayaller olacak.

Burası mezarlık. Lütfen bastığınız yerlere dikkat edin. Yürürken bir fatiha okuyun zamanda kaybolan hayatıma...

0/Post a Comment/Comments