...

Seni içimden çıkarıp attığım günü hatırlamıyorum. Tenine değdi diye ellerimi kesmiş, seni gördü diye gözlerimi çıkarmıştım. Seni çağrıştırabilecek herşeyi çıkarmıştım hayatımdan. Bahçemdeki bütün papatyaları kesmiştim mesela sırf seni hatırlatıyor diye. Bir daha müzik dinlemez olmuştum her şarkıda vardın çünkü. Yazı yazmak mı şeytan kulağına kurşun, seni söküp attığımdan beri tek kelime yazmadım ben. Romanlar biriktirmedim ruhumun satır aralarında. Başrolünde sen olan binlerce oyun kurgulamadım. Her gece yattığımda gölgene sarılmadım asla. Belki yaşam olarak nitelendirdiğim her şeyi ardımda bıraktım. Bunları yapsaydım eğer sen gittikten sonra yaşayamazdım.

Seni içimden çıkarıp attığım günü hatırlamıyorum. Seni sevdi diye yüreğimi sökmeye çalışmış ama başaramamıştım. Sensizliğe alışmak içindi her şey, başaramadım!

0/Post a Comment/Comments