İntihar Provaları 4

Bugün bir hata yaptım ve seni aldattım. Onu senden daha fazla arzuladım bugün. Onu senden daha fazla düşledim, daha yüksek sesle çağırdım yanıma. Sessizliğime dayanamadı ve yanıma geldi. Öptüm onu, çölde bulduğum bir damla suymuş gibi kendime kattım. Seviştik bilinen bütün kural kitaplarını hiçe sayarak. Senden daha fazla arzuladım onu, sana hiç dokunmadığım gibi dokundum. Umut oldu bana, senin yerini aldı bir süre. Aldattım seni, sana dair bütün düşlerimi ve hatta geleceğe dair tüm planlarımı. Bir şişe şarap açtım ben ve şişeden içtik. Mum yakmadım, romantik bir müzik de yoktu arkada. Onu senden daha fazla sevdim bir süre, daha fazla düşledim.

Hepsi senin suçundu aslında. Onu arzulamamı sağladın. Belki de bunu istedin ve olacakları merak ettin. Öpüştük, seviştik, düşledim onu.  Dudaklarında siyanür sürmesini ben istedim. Dudaklarını bu derece arzulamamın sebebi buydu. Ben yavaşça kendimden geçerken durmadık ve devam ettik. Bana dair ne varsa sundum ona. Sadece elini göğüs kafesime sokmasına izin vermedim. Sonuçta kalbim benim değil, senindi. Seni aldattım! Hala inanamıyorum kendime ama yaptım ve pişman değilim.

Beni yavaşça öldürdü, daha doğrusu bana dair ne varsa öldürdü. Bir sen kaldın geriye, sana bir şey yapamayacağını söyledi. Kalbimi emanet etmişim ya sana, emanete hıyanet olmaz dedi. Güldüm ve ağladım. Sonuçta aldattım seni. Şimdi karşıma geçmiş ve yazdığım bir kaç satırı okuyorsun. Sonra gözlerimin içine bakıp acıyorsun halime. Fakat yine de öldürmüyorsun beni. Sana yalvarıyorum ama sen hiçbir şey yapmıyorsun. Sadece gidiyorsun.

...
Bugün bir hata yaptım ve seni aldattım. Onu senden daha fazla arzuladım bugün. Onu senden daha fazla düşledim, daha yüksek sesle çağırdım yanıma. Bugün sadece ölümü istedim yanımda. Geldi ve ellerimden tuttu. Senden daha güzel değildi kesinlikle. Kıyaslama yapmam bile yanlıştı aslında ama yine de yaptım. Öptüm onu, beni öldürebileceğini söyledikten sonra. Seni benden alması için ısrar ettim yapamayacağını söyledi. Senden başka ne varsa öldürdü sonra. Bir sen kaldın geriye. Şimdi karşıma geçmiş yazdığım bir kaç satırı okuyorsun. Acıyorsun bana gözlerimin içine bakarak. Fakat yine de öldürmüyorsun beni. Sadece gidiyorsun.

...
Bugün bir hata yaptım ve seni aldattım. Onu senden daha fazla arzuladım bugün. Altıpatlarımı aldım ve şakağıma yasladım. Çarkı bir kez çevirdim ve tetiği çektim. Büyük bir gürültü duydum o anda ve öldüm. Sonra sen geldin, beni tekrardan yaşama döndürdün. Yalvarıyorum sana beni öldür diye ama yapmıyorsun. Sadece gidiyorsun benden uzaklara.

Sen zaten en iyi gitmeyi biliyorsun.

0/Post a Comment/Comments