...

Aslında o kadar fazla anlatmak istiyorum ki aklıma geldiği gibi yazmak ve sadece o anda yaşamak. Hayatı bir kenara atıp yaşanmışlıklara sünger çekmek ve kendi gerçekliğimi yaratmak için büyük bir arzu var bende. Ancak yapamıyorum şu anda. Yeteri kadar güçlü hissetmiyorum kendimi veya fazla karışığım bugün. Hani bazı zamanlarda nerede, ne zaman olduğunuzu şaşırırsınız da bir anda kendinizi tamamen farklı bir algı düzeyinde bulursunuz. İşte bende o farklı seviyelerden birisinden geçiyorum. Zaman ve mekan kavramları birbirine karıştı ve  bu noktada bedenimin algıladıklarına gerçek demeye çabalıyorum. O kadar büyük bir hiçlik var ki hayatıma hani O bile dolduramaz sanki içimdeki boşluğu. Evet, O! Sonuçta intihar hayalleri kuran her parçamda payı var kendisinin. Bunların önemi yok ama şu anda sadece uyumak istiyorum ve uyandığımda farklı bir dünya da olmak. Başka evrenlerin özlemini çektiğimde başıma neler geliyor biliyorum ama yapacak bir şeyim yok. Bu yazının bir intihar provası olmaması için çaba sarf ediyorum bu esnada ancak kelimelerin kontrolünü kaybediyorum. Devam edebilirim veya bitiririm birkaç cümle sonra. Eğer devam edersem bir başka intihar provaları hikayesi oluşur. Ben bu yazdığım bölümleri çıkartırım ve size yeni bir hikaye sunarım. Eğer bitirirsem, bu gece o intihar provasını düş bozumu arifesinde yaşarım. Sonuç; kaçmaya çalıştığım her şey bir anda üzerime biner. Yani ben kabuslarım ile birlikte farklı bir eğlence yaşarız belki sanrılarım da katılır. Felekten bir gece olur anlayacağınız. Bir intihar provası yazmak için fazla güçsüzüm şu anda ve bu yüzden bu yazıyı bitiriyorum. Zaten onun faili olmadığı bir intiharda yarım olur, başka zamana atalım en iyisi.

2/Post a Comment/Comments

ruhumun pusulası dedi ki…
İnsan hergün intihar provası yapamaz bazen, belki... Birgün öyle bir sabah olur ki, arkana bakmadan o sahneyi terk edersin... Sonra yaşamın başka amaçları hatta güzellikleri olduğunu fark edersin ta ki o da bir intihar hikayesine dönüşene kadar... Bu kaçınılmaz bir döngü...
Oğuz Marangoz dedi ki…
hep ilişki provalarımızı anlatıyoruz ya hani, sanki hayat hep bir mutluluk provasıymış gibi davranıyoruz. aralardaki intihar provalarının gerçekliği belkide hepsinden daha keskin. her anın tadını çıkarmalı insan, her provayı önemsemeleri...