Mutlu yıllar herkese :D


2009 bitiyor dostlar. Ben hala geçen günlere, kayıplarıma üzülüyorum 2010 a sevinmek yerine. Neyse bunları anlatmayacağım yeni yıl huysuzluğum başlamadan önce sizin için güzel dilekler dileyip yeni yıl kutlamalarından geçmişlerini silen insanlara olan eleştirilerimi yazmayacağım =))

Herkese 2010 yılının hayırlı olmasını, bol mutluluk (eğer para ile gelcekse para, aşk ile gelcekse aşk, sağlık ile gelcekse sağlık), bolca huzur sonra yüzünüzde açan kocaman ama kocaman gülümsemeler getirmesini diliyorum. Dilerim bu sene "her şey gönlünüzce olsun" sözü gerçek olur ve gönlünüz nasılsa o şekilde yaşarsınız. Dilerim ki her şey gönlünüz gibi olur. Acı çektirirseniz acı çekersiniz misliyle, mutlu ederseniz de mutlu olursunuz misliyle [ohhh yaa )=) ] :D Dilerim 2010 güzel bir yıl olur sizin için ben 2009 a üzülüyorum bir taraftan zamanı gelince 2010 a da üzülürüm :D

Eh sevgili okuyucularım mutlu yıllar sana ve tüm sevdiklerine =))

0/Post a Comment/Comments