yeni müzik grupları ve albümler

Gruplar

Farewell to Freeway:
Bu arkadaşları henüz dinledim. Hızlı elektro ritimlerinin üzerinde brutal vokal ile kurulu bir müzikleri var. İlk giriş bölümünden sonra duruma göre erkek veya kadın clean vokal ile bas ritmlerine geçiş yapıyorlar. Bu hem ritim hem de vokal geçişleri farklı kıldı onları bende. 5kişilik bir grupta 4 ünün de vokallik yapması şaşırttı doğrusu beni. Oldukça zevk aldım dinlerken, şimdi yeni albümler ide varmış onu da dinlemek lazım. http://www.myspace.com/farewelltofreeway

Tyr: Prog, viking olarak tanıtsalarda kendilerini bence power viking daha güzel anlatıyor yaptıları müziği. Daha doğrusu şarkı sözleri klasik power örgüsünde ama müziği dikkata aldığımızda powerın ötesine geçiyorlar, vokaller de koro bölümlerinde viking havası seziliyor. Keyifli bir grup, dinlendiği zaman pişmanlık duymuyor insan. http://www.tyr.net/

Eden: Keyifli bir ispanyol power metal grubu, her ne kadar sözleri benim için bir çıkmaz olsa da dinlerken fazlasıyla eğlenim. Keşke davul biraz daha baskın olsa dedim kendime ama bu birşeyi değiştirmedi pek güzel elektro soloları var. http://dark-side-of-the-metal.blogspot.com/2009/05/eden-esp-polvo-de-diamantes-2005.html

Tarchon Fist: Güzel bir grup hele "blessing rain" diye bir şarkıları var ki tek başına yeterli. O derece başarılı ayrıca "it's my world" de aynı kalitededir. www.tarchonfist.com

Albums: İki albümden bahsetmek istiyorum size ilki Dream Theatre'ın diğeri de Stratovarius'un.

Dream Theatre'nın albümü çok güzel, güzelden de öte şarkıları var hatta. Klasik D.T soundunu korumuşlar çoğunlukla bizi 18dk ya kadar çıkabilen ve kesinlikle sıkmayan şarkılar bekliyor ki D.T yi bilenler ne demek istediği çok iyi anlayacaktır. Çok güzel bir albüm olmuş yeni olarak daha sert şarkılar vardı bu ama olsun.

Stratovarius ise bu albümde beni hayal kırıklığa uğrattı. Gruptan birisi ayrılmış olmalı çünkü bu benim alıştığım yıllardır dinlediğim grup değildi. Heavyye doğru bir kayma sezdim ben, yine de dinlenebilecek kalitede güzel şarkıları var ama belki benim beklentim yüksekti ondan böyle hissettim. Ustaların hatırına dinlenmelidir derim, belki siz beğenirsiniz.

Evet bu seferlik de müzik bölümümüz bu kadar, biraz daha zaman geçer ve ben yeni gruplar ve yeni albümlerle tekrar gelirim. =))

Hoşçakalın




0/Post a Comment/Comments