...

Ve elveda diyorum hayata, düşlerim karabasan!

Ellerimde ipler, giyotinime bağlı,

Biraz daha asılıyorum kendime doğru, bıçaklar boynumdan aşağı.

Mutlu ölümler diliyorum hayata,

Yeni doğum arifesinde düşlerim karabasan artık.

Kurşungeçirmez zırhların bir açığı varmış,

Nedendir bilinmez ama ben hep 12den vuruldum!

Yakarışı hüzündür adımın,

Sanrılarıma tutunuyorum her şey sahte.

Namlusu gülümsemedir yalanın.

Tabuta mahkûm yatalak kalp sancısı,

Kalemim tutuklaşmış ölüme.

Dezenfektanlar temizleyemez günahları,

Üzgünüm, aşk arayan konserve reyonuna baksın.


Altın yumurtlayan tavuk idam yolcusu.

Farklılık giderici ilaçlar karanlık kaldırımlarda.

Hayatın kuklası, bez bebeklerin kuklacısıymışım daha neler!

23 bin metre düşüyorum, yaşanmamışlığındayım hayatın!

15 dakika ihtiyaç molası, hediyelik kefenler kredi kartına 8 taksit!


Şarap şişelerinde kemikten gemiler yapmışım haberim yok!

Parmak boğumlarım ölümlerimin kanıtı.

Jiletlerle çiziyorum avuç içi haritamı.

Ve elveda diyorum hayata, düşlerim karabasan artık!


Oğuz Marangoz

2006


not: başka eski bir şiirim bu sefer olduğu gibi değitirmeden, nefretimle, öfkemle birlikte

0/Post a Comment/Comments