...



Gidiyorum
tüm yalanları ardımda bırakıp
geride bir şehir yanıyor sanrılarında
Susuyorum,
sessizlik katilim oluyor,
zehrin işliyor yüreğime damla damla
en son öyküm vereme kurban
gözlerinin büyüsü cadı ağacında asılı

başlanmamalıydım bugüne,
sensiz geçen her güne,
düne,
bugüne
tüm şarkıları unutup sensizliği bestelemek,

unutamadığım, unutupda hatırlayamadığım
her hırsız gün, tüm katil zamanlar adına,
mutlusun, öyleyse yaşıyorum

dalıp dalıp gidiyorum gözlerine,
teninde geziniyor umutlarım,
ben nefes almıyorum
gülümsüyorsun,
ben gülümsüyorum
sen gidiyorsun
dudakların kelimelerimin karşılığı
ama sen gidiyorsun

yoksun öyleyse yokum!

Oğuz Marangoz
21.06.2008

not: defterimi açıp yazmaya başlayacağım sırada eski sarı bir kağıtta yazan bu şiiri buldum, biraz değiştirip paylaşmak istedim. değiştirdiğim şey sadece içinden hayata ve insanlara olan öfkemi çıkarmak oldu, geriye kalanlardır asıl önemli olan...

1/Post a Comment/Comments

Bukle dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.