acı(ma)sız olmak

karar verdim acımasız olcam ben blog, insanlara değer veriyorsun, önemsiyorsun anlamıyorlar çünkü. sonra seni "elde var bir" mantığında düşünmeye başlıyorlar. sonra acıtmaya, kanatmaya başlıyorlar. oyun değil hayat, ben oynamıyorum ama eğer gerekirse emin olun çok iyi oynanırım her türlü oyunu. hamle saymak istemiyorum sadece, oynarsam kazanmak için oynanırım ve bunun için herşeyi yaparım. eskiden çok oynadım bu oyunları, çok acıttım, tekrar yaşamak istemiyorum atnı şeyleri ama eğer tek yolsa bu hançer de kullanılır, şaraba siyanür de atılır. yapılır bunların hepsi eğer bir oyun oynayacaksak sonuçta amaç kazanmak. her şey bir yana acımasız olmanın zamanıdır, oyun veya değil acımasız olmanın zamanıdır. gerekirse oyun da oynanır, gerekirse kurallar yeni baştan yazılır. şimdi blog insanlar bunu okuyacak fakat demek istediklerimi anlamayacaklar ve sonra günü geldiğinde ben uyarmıştım diyebileceğim. fakat çok geç olacak, üzüldüm şimdiden onlar için. eh ne yapalım oyun istiyorlarsa bende oynarım. başka söze gerek yok sanırım, hayat ve insanlar sağolsun acımasız ve acısız olmam gerekiyor. hadi bakalım neler olacak, hep beraber göreceğiz ama bazı şeyler oldu ki cezası ağır olcak, anlayana tabi. şahitsiniz ben uyarımı yaptım...

2/Post a Comment/Comments

Witchie of Stars dedi ki…
keşke böyle olmasa, keşke bu hale getirmese insanlar bizi... keşke kimse kimseyi çantada keklik bilmese, keşke kimse kimseyi küçümsemese...
Oğuz Marangoz dedi ki…
keşke dileklerin gerçek, bütün bu olanlar saçma birer kabus olsa, asla oyunlar olmasa.. keşke...