Tut şimdi düşlerimden - şiir

 



Yüreğimde şimdi yaz mevsiminin ilk günü,
İlk zamanlar, 
Uzun bir tatil arıyorum şimdi herşeyden uzakta,
Sadece senin olduğun bir hayalin peşindeyim
Geçmişi bırakıyorum ardımda,
Sensiz bir hayat hep eksik çıktı 4 işlemde,
Simdi çoğalma zamanı, seninle atmak istiyorum,
Bir olmak istiyorum yarım yasamlara inat,
Artmak istiyorum her cümlenin sonunda 

Denizin mavisine gidelim, ormanların yeşiline, 
Sensizlik mevsimlerini geride bırakalım, 
Boşa geçen yılları unutalım şimdi, 
Her yerde sen ol istiyorum, 
Zamanımda senden başka bir şey olmasın, 
Her gün, her gece, her an seninle dolsun, 
Tut şimdi ellerimden, tut şimdi düşlerimden, 
Gidelim şimdi serin rüzgarlara, 
Bir yer beğen, bir şiir seç bizim için, 
Güneş hiç batmasın, gece olmasın artık, 

Serin sular bedenimizi kaplıyor, 
Dudaklarım bir yolculuğa çıkıyor sende, 
Ben sadece seni anlatan cümleler kuruyorum, 
Her dokunduğunda Aşk doluyor yüreğime,
Bir yangın var içimde, sebebi sen, nedeni sen,
Altın harflerle kazıyorum seni kalbimin derinliklerine, 
Bulutların üstüne gidelim, yeni bir şehir kuralım düşlerimizde,
Gel yerleş hayatımın merkezine, 

Birleşsin artık hikâyelerimiz, 
Sana benzemeye çalışanları fırlat at, 
Yanlış yazılan cümleleri yak şimdi, 
Yeniden yazalım aşkım tanımını, 
Mesafeleri aşıyorum ben, şiirler boyunca yol alıyorum, 
Seni alıp gidiyorum bu puslu diyardan, 
Senin olduğun her an tatil oluyor bende, 
Sana sarıldığım her an bir bayram havası yüreğimde, 
Kat gözlerini hayatıma, kat kendini bana, 
Ben seninle bir olmak istiyorum, 
Şiirler boyunca seviyorum seni, ben sensiz yaşamak istemiyorum... 

Mavim 



0/Post a Comment/Comments