Aşk gibi - şiir

 


Bir rüyada gibiyim sanki,
Seninle geçen zaman sensizlik gibi bir an sadece,
Sabah uyandığımda yüzümdeki gülümsemem oluyorsun,
Sensizlik koca bir kabus,
Seninle geçen zaman muhteşem bir düş gibi,
Bir an geçmişim oluyor, ben hep elini tutuyorum senin,
Gelecek senli cümlelerden oluşuyor,
Ben şiirler yazıyorum gülümsemeni anlatan,

Sen gülümsedikçe renklerle doluyor hayat,
Sen yoksan hep siyah siyah bir fotoğraf,
Yağmur yağıyor, karanlık uzaklaşıyor sessizce,
Ben hangi evresindeyim hayatın bilmiyorum,
Bildiğimi sandıklarım kayboluyor teker teker,
Sen gülümsüyorsun ve çiçeklerle doluyor her yer,
Kırmızı güller büyüyor içimde, hepsi senin gibi kokuyor,
Baharın habercisi oluyor gelişin,
Ben hayatı gözlerinden öğreniyorum,

Ben yüreğimi başka bir şiire taşırken tanışıyoruz,
Kolilere doldurdum cümlelerimi,
Attım anlamsız yaşanmışlıkları,
Resimler çizdim mutsuzluğa dair,
Siyaha boyadim düşlerimi,
Karanlığı örttüm bedenimin üzerine,
Yalnızlıkla kapadım şiirlerimi,
Sen geldin ve anlam kazandı cümlelerim,
5000 yıllık bekleyiş son buldu bir anda,

Bir rüyada gibiyim sanki,
Gerçekliğini sorguluyorum hayatın,
Ellerini tutuyorum, hayat en güzel şarkılarını çalıyor karşımızda,
Çok sesli bir orkestra oluyor umutlar,
Ben her şiirime adınla başlıyorum,
Kıtaları aşıyoruz beraber, kalbim seninle doluyor,
Dudaklarımız birleşiyor, aynı kelimeleri söylüyoruz,
Aşktan yazıyoruz tüm satırları,
Sen gülüyorsun ve aydınlanıyor kalbim,
Hep yanımda kal benim, aşk gibi olsun tüm şiirler...

Cecem





0/Post a Comment/Comments