Karanlık - şiir

 


Bir şiirin sonunda bekliyorum,

Günlerden Perşembe, bitmeyen bir gecenin içindeyim,

Ellerimde hayallerimin kanı, aldığın her nefes gibi,

Her şiir bir cinayet aslında, katil gibiyim şimdi,

Umutlarımın yasını tutuyorum, bir çiçek ekiyorum toprağa,

Buraya gelme, toplu bir mezarlık burası,

Bu yüzden gidiyorum yarım kalan hayallerden, 

Yeni başlangıçlar planlıyorum hep son çıkıyor falımda, 


İsyan bayrağı dalgalanıyor yüreğimde, 

Savaş şarkıları çalıyor, ben duymuyorum ihanetleri, 

Kılıcı olmayan bir savaşçı gibi siper ediyorum kendimi kabuslara, 

Sussunlar şimdi, ayrı kelimelerden bahsetmeyin, 

Başka bir şey gerek, bu yolun sonu uçurum, 

Tut beni yoksa düşeceğim satırlar boyunca, 

Duy şimdi sesimi yoksa sökeceğim tüm kelimeleri, 


Durdurun şimdi zamanı, hayat dursun, 

Sensiz cümlelere inanmıyorum, sensiz günler hiç yaşanmadı, 

Senden öncesi hiç olmadı, kırıyorum tüm saatleri, 

Kurtar şimdi şiirleri, kurtar şimdi beni, kurtar kendini, 

Bu yolun sonu uçurum, nefes alamıyorum yalnızlıkta, 

Burası çok karanlık, burası çok gece, 

Gözlerinde yıldızları saklayan sen, duy artık sesimi, 


Sessizlikte cümleler kuruyorum, duvarlar anlamıyor beni, 

Kimse kendini bile anlamıyor, 

Kelimelerle dolduruyorum tüm sokakları, 

Sen ağlıyorsun şiir doluyor kalbime, 

Sen gülüyorsun güneş doğuyor, 

Depremler var şimdi, fırtınalar, gemiler karaya vuruyor, 

Ben yıkılmış hayallerin arasında seni arıyorum, 

Dokunduğum her ten küle dönüşüyor, 

Gel şimdi tut ellerimden, duy sessizliğimi, 

Gel şimdi biz olalım son şiir bitmeden, 

Durdur beni yoksa yakacağım sensiz bir hayatı

0/Post a Comment/Comments