Onun gözleri - siir

 


Hep yağmur yağıyor buraya,

Hava çok soğuk, yalnızlık kadar soğuk,

Sorularım var benim, cevaplar hep kaçıyor, 

Biz nerede hata yaptık efendim, 

Sevmek suç olamaz, yasak olamaz, 

Küfürler dökülüyor satırlarımdan, 

Kulaklarımı tıklıyorum tüm yalanlara, 

Sen hiç yalan söyledin mi palyaço? 

Sen hiç yalanda yaşadın mı? 


Yıkılan umutların altında kaldım, 

Çıkamıyorum, çıkmak istemiyorum, 

Hep gece, renkler gideli çok oldu, 

Siyah var sadece ve yağmur, 

Hüzün yağıyor yüreğime, pişmanlık, isyan, 

Kırmak istiyorum tüm cümleleri, konuşmak istemiyorum, 

Her kelime canımı yakıyor, 

Ölüm kadar sessiz şimdi, 


Siz hiç yağmurlar kadar sevdiniz mi efendim, 

Onun kırılan her saç teli için yakmak istediniz mi dünyayı, 

Evet efendim, gerçekler hep acıdır, 

Gerçeğin giremediği bir kale yaparız kendimize, 

Sadece o gelsin yanıma, sadece o gelsin, 

Başka bir şey istemem, yalan dünyaları onlarda kalsın, 

İyilerin kaybettiği bir hayatı istemiyorum ben, 

Onun canı yanıyor ve ben dayanamıyorum, 

Sen sus palyaço, hala kanıyor değil mi yüreğin, 


Onun zarar görmesine izin veremem, 

Her yer lav, her herkes diken, o yürümeye çalışıyor, 

Kırılan her saç teli için bir can alacağım, 

Gözleri efendim, gözleri çok güzel, 

Dudaklarından şiir dökülüyor, 

Her sözü roman oluyor bende, 

Elini uzatmıyor, 

Elini uzatsaydı kurtarırdım bataklıktan, 

Çiçekler dikerdim yürüdüğü yollara, 

Hayır palyaço, çiçekler sevgi ister, yoksa kururlar, 


Şiir bitiyor efendim, ben dayanamıyorum, 

Kadehimi doldur palyaço, 

Onun gözleri hep yaşlı, o gülmedikçe güneş doğmayacak biliyorum, bahar gelemeyecek yüreğime, 

Siz hiç yağmurlar kadar sevdiniz mi birini? 

Onu anlatan şiirler yazdık bizde, 

Onu anlatan şiirlerden uzakta, başka bir kabusun içinde şimdi, 

Sabah olmuyor, güneş doğmuyor, o gülmüyor, 

Efendim ben gecede yaşamaya razıyım, yeter ki o mutlu olsun, 

Bahar zaten gelir, güneş zaten doğar, 

Efendim bu geceler bitmeli artık, 

İyilerin kazandığı masallar yazılmalı, 

Evet o yazılan her masalın kahramanı, 

Güneş gözlerinde doğacak onun, gece bitecek, 


Efendim masal olmak neden bu kadar zor, 

Gözleri diyorum gözleri, gözleri çok güzel, 

Tüm kelimelerim onun, 

Onun şarkısı çalıyor, sadece şarkısını dinlemek istiyorum, 

Gece şimdi, ben sabahı bekliyorum, 

Kapıları boş versin o, yollar çok saçma, 

Gelsin şimdi yanıma, yoksa sabah olmayacak, 

Bu hayatı yıkmak istemiyorum, 

Evet palyaço haklısın, biz hep güneşin doğmasını bekledik, hep onun şarkısını bekledik. 

0/Post a Comment/Comments